piątek, 24 stycznia 2014

Post Informacyjny

Cześć :)
Już od dłuższego czasu zabierałam się do stworzenia bloga z moim własnym opowiadaniem no i w końcu udało mi się to ;). Dość często czytam opowiadania związane z siatkówką, więc pewnego wieczora w mojej głowie narodził się pomysł, aby napisać własne opowiadanie na ten temat. Długo nie mogłam się zastanowić nad wyborem bohatera siatkarskiego , jednak przy pomocy mojej przyjaciółki zdecydowałam się. I uczciwie mogę powiedzieć, że ON pasuje tutaj najlepiej ;).
Jutro albo w niedzielę pojawi się prolog historii. Z góry muszę uprzedzić, że nie będzie to historia o pięknej i bezproblemowej miłości. O nie kochani tak łatwo nie będzie.
Mam nadzieję, że chociaż kilka osób będzie śledzić losy bohaterów mojego opowiadania. Jeżeli już ktoś zdecyduje się tutaj zajrzeć to bardzo proszę o pozostawienie po sobie jakiegokolwiek śladu ;).

To na razie tyle. Do następnego.

Kalora ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz